Otevřené kurzy
Telefonická komunikace - úspěšně na telefonu
Cíl kurzu:
- Naučit se a procvičit základy telefonování a telemarketingu.
- Procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků při komunikaci.
- Naučit se efektivněji při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci.
- Osvojit si řešení problémových situací a konfliktu.
Nejvhodnější pro:
Vhodné pro všechny, kteří se chtějí správně vyjadřovat a umět komunikovat po telefonu. Začínající i pokročilé telefonní operátory pasivního i aktivního telemarketingu, asistentky, sekretářky, prodejce, pracovníky ve službách.
Obsah kurzu:
- Analýza stávajícícho projevu po telefonu
- Rozbor kladů, záporů a návyků při telefonování
- Nácvik hovoru se zákazníkem - jak zahájit, jak zakončit
- Nácvik řešení obtížných telefonátů - obtížných zákazníků
- Nácvik řešení komunikačního střetu
- Nácvik efektivního sjednávání schůzek po telefonu
- Profesionální telefonická komunikace - jak zaujmout
Metody:
- Teorie a vysvětlení
- Audio nácviky, simulace, trénink situací
- Zpětná vazba
Poznámky:
Obchodníci, manažeři, asistentky, telefonní operátoři, prodavačky, všichni, kteří používají telefon v soukromém i profesním životě, by se měli naučit správně používat nástroje každodenní telefonické komunikace, odstranit zbytečných chyby a pracovat efektivně a profesionálně.
Organizace
1 den, 8 hodin
Začátek a konec školení: 9,00 - 16,30 hodin
Místo konání: CADET GO, Antala Staška 34, Praha 4
Cena bez DPH
4600,-
Při objednávce 3 a více účastníků na stejný termín sleva 5%
V ceně pracovní materiály, občerstvení, Fix-Coaching
Lektoři
Jitka Brandejsová, Bc.
Fix-Coaching
Každému účastníkovi našeho otevřeného školení poskytujeme individuální podporu po telefonu s cílem upevnit nové dovednosti do denní praxe. Co je Fix-Coaching ?
Termíny
6.2.2025 |
10.4.2025 |
Reference
Adresa
CADET GO | T: 241 416 738 |
Antala Staška 34 | E: info@cadetgo.cz |
140 00 | W: www.cadetgo.cz |
Praha 4 |