Otevřené kurzy
MANAŽERSKÁ AKADEMIE I základní manažerské dovednosti
Komplexní 4 denní program základních manažerských dovedností je určen novým nebo začínajícím manažerům. Unikátní ve svém zacílení na praxi a budování manažerského postoje.
MANAŽERSKÁ AKADEMIE II pro pokročilé
4 denní program je pokračováním první části (není nutnou podmínkou). Umožňuje si osvojit nové dovednosti pro rozvoj výkonného a motivovaného týmu.
MANAŽERSKÁ AKADEMIE III vedení k výkonu
Dvoudenní program je pokračováním první a druhé části akademie (není nutnou podmínkou). Umožňuje si osvojit nové návyky v projevu a činnostech manažera.
VEDENÍ LIDÍ A TÝMU řídit nebo vést?
Základní zásady a techniky vedení týmů a jednotlivců, řízení výkonu podřízených od zadání úkolu ke kontrole a vyhodnocení.
VEDENÍ PORAD jak zazářit a neztrácet čas
Příprava, plánování, vedení, moderace a zakončení efektivní pracovní porady, která bude přínosem pro celý tým.
MOTIVACE týmujak posílit motivaci, snížit fluktuaci
Základy manažerské motivace podřízených, jednotlivců a týmu, tvorba motivačního prostředí a využívání motivátorů. Nástroje jak předcházet odchodům pracovníků.
DELEGOVÁNÍ jak být efektivnější
Delegování jako nástroj efektivního využívání času manažera. Bloky zabraňující delegaci. Techniky a nutné podmínky pro úspěšné delegování.
Řízení změn pro HR činnosti a role HR ve změnách
HR manažer jako aktivní podpora změnových procesů, techniky a zásady při přípravě, realizaci a zakončení změn. V čem a jak pomoci manažerům při změnách.
MANAŽERSKÁ AKADEMIE I ON-LINE školení
ON-LINE komplexní 4 denní program základních manažerských dovedností je určen novým nebo začínajícím manažerům. Unikátní ve svém zacílení na praxi a budování manažerského postoje.
VEDENÍ LIDÍ NA HOME OFFICE ON-LINE školení
On-line interaktivní školení živě s lektorem.
Nastavení pravidel práce na dálku, jak zadávat úkoly a vyhodnocovat je. Správné nastavení pravidel funkční komunikace. Jak zabránit poklesu výkonu.
JAK MOTIVOVAT PODŘÍZENÉ ON-LINE školení
On-line interaktivní školení živě s lektorem.
Nástroje manažera jak efektivně ovlivňovat motivaci podřízených, jak snižovat demotivaci. Jednoduché a praktické návody.
Time management a priority práce ON-LINE školení
On-line interaktivní školení živě s lektorem.
Jak efektivně plánovat a organizovat práci, Prioritizace úkolů. Nástroje a techniky pro zvýšení efektivity.
Vedení porad ve virtuálním prostředí ON-LINE školení
Jak zajistit vysokou efektivitu virtuální porady, aktivitu všech účastníků, informovanost týmu a přínosy pro všechny účastníky. techniky a postupy.
Jak si udržet motivaci na Home Office ON-LINE školení
On-line interaktivní školení živě s lektorem.
Jak si udržet vlastní motivaci k práci a udržet výkonnost s produktivitou během déle trvají práce na Home Office.
Work-life balance ON-LINE školení
On-line interaktivní školení živě s lektorem.
Jak si vybudovat rovnováhu mezi prací, rodinou a svým já. Prevence před demotivací a vyhořením. Jak si udržet optimismus v náročném období.
Asertivní komunikace a zvládání emocí ON-LINE školení
On-line interaktivní školení živě s lektorem.
Nástroje pro efektivní komunikaci, asertivní techniky, reakce v situacích, zdravé sebeprosazení.
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI základy dobré prezentace
Základní techniky a postupy pro zajímavé a úspěšné prezentace před skupinou. Jak začít, jak zaujmout, jak moderovat, jak zakončit. Stres z vystupování a jak se ho zbavit.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI komunikace není pouze mluvení
Vysvětlení a procvičení komunikačních technik a jejich využití v denní praxi.
Signály, které lze vypozorovat z řeči těla. Řešení konfliktu. Jak vyjednáváním dosáhnout společných cílů.
KOMUNIKACE PRO POKROČILÉ náročné komunikační situace
Názorné příklady našich komunikačních vzorců a jak s nimi pracovat v praxi. Jak se prosazovat proti agresi, řešení konfliktu, hledání shody. Komunikační hry - transakční analýza a ego stavy.
ASERTIVNÍ KOMUNIKACEv komunikační praxi
Principy a zásady asertivní komunikace. Asertivní postoj a asertivní projev. Nácviky komunikačních situací. Jak se prosadit s ohledem na potřeby druhých.
KOMUNIKACE VE VÝROBĚpro mistry a team leadery
Praktické a jednoduché návody ke zvládání složitějších komunikačních situací - námitky pracovníků, nedorozumění, konflikty, schopnost říci Ne, posílení ve vyjednávání. Získání přirozené autority vedoucího.
ŘEČ TĚLA tajemství neverbální komunikace
Návody jak zlepšit svůj osobní projev v řeči těla, jak silněji působit na druhé. Co vše můžeme poznat z řeči těla našich komunikačních partnerů při jednáních, poradách, vyjednávání.
UMĚNÍ VYJEDNÁVAT technika a taktiky úspěchu
Techniky a taktiky vyjednávání, nácviky vyjednávacích situací. Příprava na vyjednávání, jak se bránit manipulaci druhé strany.
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE úspěšný na telefonu
Zásady pro efektivní telefonický rozhovor - jak získat pozornost, řešení obtížných situací s klienty a zákazníky, řešení námitek po telefonu. profesionální projev po telefonu.
Konfliktní komunikace řešení komunikačního konfliktu
Komunikační konflikt, vznik, průběh a řešení. Jak řešit emoce, jak dosáhnout cíle a prosadit své. Řešení denních i extrémních situací pro praxi.
WORK-LIFE BALANCE jak umět zvládat nároky, čas a stres
Naučte se najít rovnováhu mezi svým pracovním a osobním životem.
TIME MANAGEMENT 4.gen. jak řídit výkon a čas
Návody a postupy jak efektivněji využívat pracovní čas. Techniky plánování, volba priorit činností. Změna našich návyků, boj s odkládáním.
TRAIN the TRAINER lektorské dovednosti
Nácvik technik, jak rozvíjet druhé. Struktura a zásady jak se nové činnosti učit, vysvětlit, procvičit, upevnit do praxe. Nácviky zpětné vazby a osobního vystupování. Ideální pro trenéry a manažery.
MISTŘI VE VÝROBĚ vedení lidí a komunikace
Manažerské dovednosti ve specifickém prostředí výroby. Rozvoj mistra od profesního odborníka k manažerovi, který vede podřízené k výkonu a spokojenosti.
Adresa
CADET GO | T: 241 416 738 |
Antala Staška 34 | E: info@cadetgo.cz |
140 00 | W: www.cadetgo.cz |
Praha 4 |