Otevřené kurzy
MANAŽERSKÁ AKADEMIE I základní manažerské dovednosti
Komplexní 4 denní program základních manažerských dovedností je určen novým nebo začínajícím manažerům. Unikátní ve svém zacílení na praxi a budování manažerského postoje.
MANAŽERSKÁ AKADEMIE II pro pokročilé
Komplexní 4 denní program je pokračováním první části (není nutnou podmínkou). Umožňuje si osvojit nové dovednosti pro rozvoj výkonného a motivovaného týmu.
MANAŽERSKÁ AKADEMIE III vedení k výkonu
Dvoudenní program je pokračováním první a druhé části akademie (není nutnou podmínkou). Umožňuje si osvojit nové návyky v projevu a činnostech manažera.
VEDENÍ LIDÍ A TÝMU řídit nebo vést?
Základní zásady a techniky vedení týmů a jednotlivců, řízení výkonu podřízených od zadání úkolu ke kontrole a vyhodnocení.
LEADERSHIP extrémní ownership
Techniky vedení vlastního týmu a zvyšování jeho výkonnosti s využitím nastavení cílů a ownershipu.
KONSTRUKTIVNÍ VEDENÍ ROZHOVORŮ A MEETINGŮ jak zazářit a neztrácet čas
Příprava, plánování, vedení, moderace a zakončení efektivní pracovní porady, která bude přínosem pro celý tým.
MOTIVACE týmujak posílit motivaci, snížit fluktuaci
Základy manažerské motivace podřízených, jednotlivců a týmu, tvorba motivačního prostředí a využívání motivátorů. Nástroje jak předcházet odchodům pracovníků.
EMOČNÍ INTELIGENCE emoční inteligence v jednání
Jak identifikovat a pracovat s emocemi v soukromém i pracovním životě.
ROZVOJOVÁ ZPĚTNÁ VAZBA cesta k lepším výsledkům
Osvojíte si techniky, jak podpořit své kolegy či podřízené ve zlepšování výkonu, převzetí zodpovědnosti za svůj rozvoj a řešení náročných situací.
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI základy dobré prezentace
Základní techniky a postupy pro zajímavé a úspěšné prezentace před skupinou. Jak začít, jak zaujmout, jak moderovat, jak zakončit. Stres z vystupování a jak se ho zbavit.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI komunikace není pouze mluvení
Vysvětlení a procvičení komunikačních technik a jejich využití v denní praxi.
Signály, které lze vypozorovat z řeči těla. Řešení konfliktu. Jak vyjednáváním dosáhnout společných cílů.
KOMUNIKACE PRO POKROČILÉ náročné komunikační situace
Názorné příklady našich komunikačních vzorců a jak s nimi pracovat v praxi. Jak se prosazovat proti agresi, řešení konfliktu, hledání shody. Komunikační hry - transakční analýza a ego stavy.
ASERTIVNÍ KOMUNIKACEv komunikační praxi
Principy a zásady asertivní komunikace. Asertivní postoj a asertivní projev. Nácviky komunikačních situací. Jak se prosadit s ohledem na potřeby druhých.
KOMUNIKACE VE VÝROBĚpro mistry a team leadery
Praktické a jednoduché návody ke zvládání složitějších komunikačních situací - námitky pracovníků, nedorozumění, konflikty, schopnost říci Ne, posílení ve vyjednávání. Získání přirozené autority vedoucího.
BAREVNÁ TYPOLOGIE pro efektivní komunikaci
Tento model pomáhá pochopit, jak jednotliví lidé přistupují ke komunikaci a jak s nimi efektivně jednat. Každý člověk může mít různé procento jednotlivých barev. Jaké jsou Vaše barvy?
UMĚNÍ VYJEDNÁVAT technika a taktiky úspěchu
Techniky a taktiky vyjednávání, nácviky vyjednávacích situací. Příprava na vyjednávání, jak se bránit manipulaci druhé strany.
DELEGOVÁNÍ jak být efektivnější
Delegování jako nástroj efektivního využívání času manažera. Bloky zabraňující delegaci. Techniky a nutné podmínky pro úspěšné delegování.
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE úspěšný na telefonu
Zásady pro efektivní telefonický rozhovor - jak získat pozornost, řešení obtížných situací s klienty a zákazníky, řešení námitek po telefonu. profesionální projev po telefonu.
Konfliktní komunikace řešení komunikačního konfliktu
Komunikační konflikt, vznik, průběh a řešení. Jak řešit emoce, jak dosáhnout cíle a prosadit své. Řešení denních i extrémních situací pro praxi.
ŘEČ TĚLA tajemství neverbální komunikace
Návody jak zlepšit svůj osobní projev v řeči těla, jak silněji působit na druhé. Co vše můžeme poznat z řeči těla našich komunikačních partnerů při jednáních, poradách, vyjednávání.
TRAIN the TRAINER lektorské dovednosti
Nácvik technik, jak rozvíjet druhé. Struktura a zásady jak se nové činnosti učit, vysvětlit, procvičit, upevnit do praxe. Nácviky zpětné vazby a osobního vystupování. Ideální pro trenéry a manažery.
WORK-LIFE BALANCE jak umět zvládat nároky, čas a stres
Naučte se najít rovnováhu mezi svým pracovním a osobním životem.
TIME MANAGEMENT 4.gen. jak řídit výkon a čas
Návody a postupy jak efektivněji využívat pracovní čas. Techniky plánování, volba priorit činností. Změna našich návyků, boj s odkládáním.
PRODEJNÍ DOVEDNOSTI umění úspěšného prodeje
Zásady úspěšného prodeje. Prodejní techniky, motivace zákazníka. Jak vypadá prodejní cyklus. Psychohygiena prodejce.
MISTŘI VE VÝROBĚ vedení lidí a komunikace
Manažerské dovednosti ve specifickém prostředí výroby. Rozvoj mistra od profesního odborníka k manažerovi, který vede podřízené k výkonu a spokojenosti.
Adresa
CADET GO | T: 241 416 738 |
Antala Staška 34 | E: info@cadetgo.cz |
140 00 | W: www.cadetgo.cz |
Praha 4 |