Otevřené kurzy
Efektivní komunikace mezi vedoucím a pracovníky ve výrobě
Cíl kurzu :
- Zefektivnit komunikaci vedoucích v provozu s podřízenými pracovníky
- Zlepšit plnění požadavků zaměstnanci
- Naučit se předejít nedorozuměním a konfliktům v teamu, případně je snadno vyřešit
- Posílit vyjednávací schopnosti vedoucích v provozu
- Zvýšit profesionalitu vedoucích
- Získat přirozenou autoritu i důvěru podřízených pracovníků
- Umět budovat pozitivní atmosféru, motivovaný a loajální tým
Nejvhodnější pro :
Team leadery a mistry v provozu a výrobě odpovědné za vedení a výsledky skupiny spolupracovníků.
Obsah kurzu :
- Komunikační styly - pasivní, agresivní, asertivní
- Definování silných a slabých stránek vlastního přístupu
- Výhody asertivního jednání
- Nástup nováčka - stanovení pravidel tak aby vše fungovalo
- Efektivní zadávání pracovních postupů
- Konstruktivní zpětná vazba - kritika a pochvala
- Jak asertivně reagovat na požadavky podřízených pracovníků a jak říci NE
- Reakce na námitky a kritiku - nácvik vhodných reakcí
- Asertivní vyjednávání - prosazování požadavku
- Asertivní řešení konfliktních situací
- Jak říci člověku něco nepříjemného (např. ukončení pracovního poměru, zápach z úst, atd.)
- Komunikace s nadřízeným, asertivní přijímání zpětné vazby
- Budování pozitivní atmosféry v týmu
Metody :
- Toerie a vysvětlení
- Nácviky a simulace na reálných příkladech
- Poskytování zpětné vazby od lektora a skupiny
- Skupinové práce
Poznámky :
Kvalitní komunikace je základem každého dobrého vztahu - tedy i pracovního. Ale není to vždy jednoduché, zvláště v plném provozu ve výrobě! Jak to udělat, abych dosáhl vynikajících výsledků a zároveň si zachoval s lidmi dobré vztahy?
Na kurzu Vás provedeme krok za krokem nejrůznějšími situacemi z praxe, které denně se svými podřízenými pracovníky řešíte. Získáte zde mnoho praktických a jednoduchých návodů a hlavně si vše rovnou sami vyzkoušíte. Budete si jistí i ve zvládání složitějších situací (jako např. námitky pracovníků, nedorozumění, konflikty, budete umět říci Ne nebo se posílíte ve vyjednávání). Získáte si u svého týmu jak přirozenou autoritu a důvěru a žádná situace Vás nezaskočí.
Organizace
1 den, 8 hodin
Začátek a konec školení: 9,00 - 16,30 hodin
Místo konání: CADET GO, Antala Staška 34, Praha 4
Cena bez DPH
4600,-
Při objednávce 3 a více účastníků na stejný termín sleva 5%
V ceně pracovní materiály, občerstvení, Fix-Coaching
Lektoři
Jitka Brandejsová, Bc.
Fix-Coaching
Každému účastníkovi našeho otevřeného školení poskytujeme individuální podporu po telefonu s cílem upevnit nové dovednosti do denní praxe. Co je Fix-Coaching ?
Termíny
12.3.2025 |
Adresa
CADET GO | T: 241 416 738 |
Antala Staška 34 | E: info@cadetgo.cz |
140 00 | W: www.cadetgo.cz |
Praha 4 |