Zákaznická linka:  241 416 738

 

Reference našich klientů

Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.

Mgr. Daniela Velíšková, HR Manager pro ČR

V roce 2014 - 2015 naše společnost realizovala vzdělávací program zaměřený na osobní rozvoj zaměstnanců servisu. Hlavním cílem programu bylo navýšit konkurenceschopnost společnosti prostřednictvím zlepšení servisních služeb pro zákazníky.
 
Cíle programu:
1. Zvýšení manažerských kompetencí regionálních vedoucích servisních techniků 
2. Posilování orientace na zákazníka servisních techniků
3. Zlepšení schopnosti servisních techniků v oblasti zvládání konfliktních situací při servisních zásazích  
4. Zlepšení prodejních dovedností servisních techniků
 
Fáze programu:
  • analýza současného stavu servisního týmu
  • rozhovory s manažerem servisu pro ČR a SR, rozhovory s HR Managerem
  • zpracování vzdělávacího programu pro regionální vedoucí servisních techniků - "Manažerská akademie"
  • realizace Manažerské akademie pro 10 regionálních servisních techniků - lektor Zdeněk Fibich
  • zhodnocení vnitrofiremní situace prostřednictvím zpětné vazby získané během manažerské akademie
  • identifikace vzdělávacích potřeb servisních techniků, zpracování programu a výběr účastníků
  • realizace vzdělávacího programu "Komunikace se zákazníkem" pro 30 servisních techniků - lektor Ondřej Cingl
 
Zhodnocení programu:
Jak z pohledu zadavatele, tak z pohledu účastníků školení (písemná hodnocení) oceňujeme především:
  • provázanost témat s pracovní realitou účastníků školení
  • individuální přístup, naslouchání zadavatelům i účastníkům školení
  • přínos pro praxi účastníků (orientace lektorů na zavedení návyků a uvedení nových znalostí do praxe)
 

Zpět na seznam referencí

 
 

Adresa

CADET GO T: 241 416 738
Antala Staška 34 E: info@cadetgo.cz
140 00 W: www.cadetgo.cz
Praha 4  

Pokračujte na