Reference našich klientů
Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.
Mgr. Daniela Velíšková, HR Manager pro ČR
V roce 2014 - 2015 naše společnost realizovala vzdělávací program zaměřený na osobní rozvoj zaměstnanců servisu. Hlavním cílem programu bylo navýšit konkurenceschopnost společnosti prostřednictvím zlepšení servisních služeb pro zákazníky.
Cíle programu:
1. Zvýšení manažerských kompetencí regionálních vedoucích servisních techniků
2. Posilování orientace na zákazníka servisních techniků
3. Zlepšení schopnosti servisních techniků v oblasti zvládání konfliktních situací při servisních zásazích
4. Zlepšení prodejních dovedností servisních techniků
Fáze programu:
- analýza současného stavu servisního týmu
- rozhovory s manažerem servisu pro ČR a SR, rozhovory s HR Managerem
- zpracování vzdělávacího programu pro regionální vedoucí servisních techniků - "Manažerská akademie"
- realizace Manažerské akademie pro 10 regionálních servisních techniků - lektor Zdeněk Fibich
- zhodnocení vnitrofiremní situace prostřednictvím zpětné vazby získané během manažerské akademie
- identifikace vzdělávacích potřeb servisních techniků, zpracování programu a výběr účastníků
- realizace vzdělávacího programu "Komunikace se zákazníkem" pro 30 servisních techniků - lektor Ondřej Cingl
Zhodnocení programu:
Jak z pohledu zadavatele, tak z pohledu účastníků školení (písemná hodnocení) oceňujeme především:
- provázanost témat s pracovní realitou účastníků školení
- individuální přístup, naslouchání zadavatelům i účastníkům školení
- přínos pro praxi účastníků (orientace lektorů na zavedení návyků a uvedení nových znalostí do praxe)
Adresa
CADET GO | T: 241 416 738 |
Antala Staška 34 | E: info@cadetgo.cz |
140 00 | W: www.cadetgo.cz |
Praha 4 |